Ke konci roku 1939 tým odborníků NSU vytvořil zcela nový, velmi jednoduchý motocykl typu 125ZDB. A však přes plánovaný začátek výroby nebyla zahájena sériová výroba v roce 1939. Sériová výroba začala až v létě 1941. Nicméně, se stal jedním z používaných ve službách Wehrmachtu, kde sloužil na krátké vzdálenosti například pro kurýrskou službu. Výroba probíhala až do poloviny roku 1944. V té době bylo vyrobeno 8 808 motocyklů včetně dodávek pro civilní obyvatelstvo. Z důvodu nedostatku surovin byla výroba přerušena a pokračovala až po válce. Zdvihový objem byl 123 cm3. Motocykl měl píst s patentovanou metodu pro vyplachování přes kanály  a  výkon  4kW při spotřebě asi 2,4 litrů benzinu na 100 km a dosahoval průměrné rychlosti 70 km / h. Rámovou konstrukci tvořily uzavřené ocelové trubky. Motor měl 3-stupňovou převodovku.

Pohon Dvoudobý jednoválec
Obsah 125 ccm
Kompresní poměr -
Spotřeba paliva -
Maximální rychlost -
Hmotnost -
Rok výroby -