Ke konci roku 1939 tým odborníků NSU vytvořil zcela nový, velmi jednoduchý motocykl typu 125ZDB. A však přes plánovaný začátek výroby nebyla zahájena sériová výroba v roce 1939. Sériová výroba začala až v létě 1941. Nicméně, se stal jedním z používaných ve službách Wehrmachtu, kde sloužil na krátké vzdálenosti například pro kurýrskou službu. Výroba probíhala až do poloviny roku 1944. V té době bylo vyrobeno 8 808 motocyklů včetně dodávek pro civilní obyvatelstvo. Z důvodu nedostatku surovin byla výroba přerušena a pokračovala až po válce. Zdvihový objem byl 123 cm3. Motocykl měl píst s patentovanou metodu pro vyplachování přes kanály a výkon 4kW při spotřebě asi 2,4 litrů benzinu na 100 km a dosahoval průměrné rychlosti 70 km / h. Rámovou konstrukci tvořily uzavřené ocelové trubky. Motor měl 3-stupňovou převodovku.
Pohon | Dvoudobý jednoválec |
Obsah | 125 ccm |
Kompresní poměr | - |
Spotřeba paliva | - |
Maximální rychlost | - |
Hmotnost | - |
Rok výroby | - |